perhaps

lite mer ingående förklaringar :

jag är väldigt bra på logiska och matematiska resonemang.

jag är stundtals väldigt känslig för beröring. alltså överhuvudtaget på hela kroppen. jag tycker mest om när det är jämnt tryck över stora ytor.

jag är extremt fumlig/klumpig/okoordinerad. förutom när jag rider då.

jag drabbas av totala blackouter av mitt närminne. ni vet som när man ena sekunden kommer på något man måste hämta, för att i nästa sekund - när man är inne och hämtar det - totalt har glömt bort vad det var. och det här är alltså utöver det vanliga.

grejen med autism att det är egentligen helt vanliga drag som bara går till överdrift. så ni behöver inte oroa er. jag är ju som jag alltid har varit. lite finare lite bättre. och lite annorlunda. som det ska vara.

och okej nej jag har ingen diagnos. men hallåå det är väl solklart ?!





Kommentarer
Postat av: Linn

börja om? scrubs? men jag kan ju alla typ utantill. fortfarande lite sad att se sista avsnittet!

2009-05-15 @ 15:30:26
URL: http://imunwritten.blogg.se/
Postat av: emma

HEEEJ! :)



Nu är det frågestund i min blogg,

det är bara att ställa en fråga eller fler,

mellan himmel och jord! :)

Have fun!!



// EB

2009-05-15 @ 17:34:59
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: Linn igen

Heej baby :) jag har länkat till dig på min blogg, bara så du vet. Vill du att jag tar bort den är de bara att säga till!

Puss på dig!

2009-05-18 @ 16:35:38
URL: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0