vänd negativa tankar till positiva

jag är lite nervös. lite. mest för att jag inte ska hitta.

hejhej det är jag som är camilla jag skulle varit här för en halvtimme sen. (lite nervöst fnitter). jo-o, jag gick vilse. ja-a jag vet att bussen stannar precis utanför. nej precis, det är inte så lätt. jag menar skylten är bara ungefär sådär tio kvadratmeter stor o självlysande. vem skulle hitta ? jo det är sant kanske. gud skulle nog hitta. men å andra sidan så skulle kanske inte gud vilja ha det här jobbet ? nä precis. så ni får nöja er med mig. och det är ingen dålig deal ska jag tala om.

Kommentarer
Postat av: Linn

åh jobbintervju :D de kommer gå jättebra!

2009-03-12 @ 09:30:21
URL: http://imunwritten.blogg.se/
Postat av: Anonym

camilla ! du kommer klanta dig! det kommer gå åt helvete! efter den här intervjun kommer INGET jobb vilja ha dej, INGET! bäst att du ger upp camilla, du har inte långt kvar... inte bra...





om linn är posetiv måste nån vara negativ :D

2009-03-12 @ 22:28:35
URL: http://kungenutank.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahh SÅ positiv va ja ju inte!

hur gick det!?

2009-03-13 @ 13:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0