våffeldag !

våffeldag. jag och systeryster. hur bra kan det bli ? mycket bra kan det bli. 

vi skulle köpa grädde på väg hem. grädden kostade nio kronor, unge fick en tjuga och betalade. och växelautomaten gav tillbaka 21 kronor ! alltså. vi tjänade på att köpa. hur bra kan det bli ? åh så bra de kan bli. haha det var roligt. och helt och hållet unges förtjänst var jag tvungen att säga. jag menar hey det var ju ändå hon som betalade. (med mina pengar. men ändå. det hade aldrig hänt om det inte var för unge. .. ..?)

made my day. och tacka fan för det för har någon någonsin talat om att högskoleprovet suger ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, danke mig asså.

2009-03-27 @ 22:24:32
URL: http://kungenutank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0