undrar om mina barnbarn kommer tycka likadant om mig sen

dagen började katastrof men blev bättre efter lunch med farmor solveig. klart bidragande orsak  var försöken att lära henne skriva sms. hahaha. gamla människor är så roliga ibland.
sen när jag hade förklarat och visat och förklarat igen sjuhundrafemtio gånger och hon hade fått prova och jag hade rättat och hon hade provat igen sjuhundrafemtio gånger (jag tog tillochmed bort t9, hur svårt kan det bli?!) och vi höll på att skratta ihjäl oss - hon åt mig och jag åt henne - och hon fattade någorlunda så tyckte hon ändå inte att det var någon poäng med det hela. haha suck. men roligt var det. nästa gång får vi ha en lektion i varför det är viktigt att kunna skriva sms.

okej chokladboll. jag lovade och jag håller mitt löfte. titta, jag nämner dig också. du gjorde mig gladare. okej ?

everybody go happyface

Kommentarer
Postat av: unge

hahah. oups. jag svarade med en smileys. stackarn. fattar ingenting

2009-03-03 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0