läsa eller inte läsa ?

efter att jag hade läst gökboet så ville jag aldrig mer läsa en bok. i alla fall inte på väldigt väldigt lång tid. jag ville bara inte glömma, jag ville inte sluta tänka på gökboet. gökboet är bra. alla borde läsa gökboet. många gånger.

i vilket fall som helst så ångrade jag mig. hallå inte läsa en bok ? nej. inte min grej. (pingis är inte heller min grej kom jag på i lördags. speciellt inte med en videokassett som racket och i onyktert tillstånd. födelsedagspresenter däremot, det är min grej.)
engelsk deckare/familjehistoria. lättläst. spännande. perfekt efter-gökboet-bok. varning dock för att man kan krocka med folk när man går mitt i uppsala med näsan i en bok. geek. gud ! du skulle ha varnat mig

Kommentarer
Postat av: en ung pung

ja vet, men jag vågar inte. senare kanske. men jag vill fan icke betala för detta. icke nicke sa

2009-03-09 @ 21:14:33
URL: http://kungenutank.blogg.se/
Postat av: en ung pung

ja vet, men jag vågar inte. senare kanske. men jag vill fan icke betala för detta. icke nicke sa

2009-03-09 @ 21:14:48
URL: http://kungenutank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0