jag bara undrar

farmor solveig, här är anledningen till sms. djupa konversationer om livet

jag - bajskorv när kommer du hit ? milou bockade idag. hähä
unge - varför är jag en bajskörv ? hehe. gulligt. imorgon.
j - du bara är sån
u - born to be bajskorv
j - born to be bajs kooooorv
u - jag tycker det här är ett onödigt samtal
j - jaaha
u - hejdå. önskar bajskorv

min första fråga är nu : hallå !? vem skriver hejdå, önskar ... ? önskar gör man på födelsedag eller vid jul. man önskar inte hejdå. weirdo-o

farmor kan förresten inte heller aanvända en dator. så hon kan inte läsa det här. menmen. vi får förklara för henne.


Kommentarer
Postat av: unge

jamen . önskar. hejdå. jag kan ju inte direkt skriva hej då. MVH bajskorv. näe juste. men farmor (riktiga farmor) kan inte heller använda data. men mobil. och punkter..........

2009-03-04 @ 16:42:39
URL: http://kungenutank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0