camilla hjärta elektronik

min dator kraschade. alltså kraschade totalt. helt obrukbar. kanske aldrig mer går att använda. jag menar hur bra timing är inte det ´här ?  juridisk översiktskurs med fucking  it-stöd och nästa vecka är det camilla som är ansvarig. jaaa.
sen skulle jag låna mats dator, bara till fredag så jag kunde få ordning på karusellen igen. mats dator skrev bara siffror istället för bokstäver.  jaaaa-a.
för tillfället har jag unges som ibland fungerar faktiskt. vill unge kanske donera den här till sin älskade storasyster?

annars leker livet för tillfället. leker bra lekar

Kommentarer
Postat av: Anonym

unge tänkar inte donera denna dator till camilla.

denna dator unges dator

2009-03-18 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0