apropå ?

jag är helt slut. jag har jobbat tolv timmar idag. men roligt var det !

juridik förresten. kul -  men inte riktigt min grej. mest störande är på biblioteket.  en gant-skjorta med backslick till en annan: "pappa har alltid sagt att man ska läsa juridik. okej sa jag eftersom jag inte kan tänka själv. bra sa pappa och det var så jag fick min nya bil. "
ungefär så. inga fördomar alls inte. och ja, det finns undantag. det kan till och med finnas människor som är där för att dom faktiskt vill ! oh my god. men ändå. juridiska biblioteket är ganska mycket lacoste-luktande märkes-hysteriskt pappa-betalar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mamma betalar. pappa betalar. morfar betalar. mormor betalar. vänta. mormor död.

2009-03-20 @ 20:10:33
URL: http://kungenutank.blogg.se/
Postat av: Linn

det säger ju nånting om dig också älskling ;) hihi!

2009-03-20 @ 21:28:44
URL: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0