underbart

jag vet verkligen inte vad jag ska säga.

bilen vi fick är sjukt söt och heter ann. på riktigt. hotellet är världens mysigaste och har spa-avdelning. när vi kom fram berättade den gulliga receptionisten på urmysig (snart slut på superlativen) dialekt att vi gärna fick smita in på kvällsbuffén om vi ville, den hade egentligen redan stängt men det gick bra ändå. så mamma och jag smög in där och tryckte i oss ost och kex och vindruvor istället för den middag vi egentligen skulla ha ätit. så mycket bättre.
staden består av kullerstensgator och träslott av alla de slag. kvällspromenaden var given och gick i solnedgången vid hamnen och på stranden.
till och med tvålen luktar så underbart gott att jag antagligen måste smuggla med mig den hem. det är helt seriöst nåt med den.

jag dör. tack bästaste mamma för att du fick in mig på hotellet. jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Linn

gud så mysigt!

2009-06-23 @ 17:39:48
URL: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0