made me happy

jag skyller på vädret. solsken och inte längre någon semester = inget skrivande vid datorn.

världens gulligaste barn häromdagen. dom satt på en garageuppfart, vid ett bord, och det såg ut som något loppis-liknande :

barn - hej! vill du ha ett halsband?
jag - hej! åh det skulle jag gärna vilja men jag har tyvärr inga pengar.
b- det gör inget! du kan få det gratis.
j - okej, tack så mycket.

och sen så drog det igång. färger och former och mått togs. blått snöre var förstahandsval men det gröna var faktiskt elastiskt och mycket bättre, så grönt blev det. viktig information gavs, såsom att han till höger var åtta år och faktiskt en kille, medan hon till vänster var yngre och faktiskt en tjej. no shit sherlock, men det sa jag inte högt.
lite senare kom jag tillbaka samma väg, och då fanns det ett armband till mig ! galet gulligt och från och med nu min ständiga följeslagare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0