grattis. det ligger i släkten ?

jag var i uppsalastaden med jennie. det var bra.
något övertrötta skulle jag o unge göra ett grattis-kort till modern som fyller 40 (!) imorn. medelålders, som jag så snällt påpekade i bilen på väg hem. håll klaffen ungjävel fick jag till svar. kärleksfullt.
iaf. åter till kortet. letade länge o väl i gamla fotoalbum efter någon vacker bild på oss. obefintligt, tyvärr. det blidde som vanligt ett vykort på en häst från tidigare barndom. mycket fint. vi bestämde oss för att pimpa det lite. att tillgå: gula runda små klistermärken, glitter och överstrykningspennor.
väldigt vackert blev det som ni säkert förstår.

vi hittade också svarta klistermärkesbokstäver. synd bara att vi nog redan hade haft den idén förut, grattis mamma-bokstäverna var nämligen slut.
unge var lite frånvarande. efter ungefär sju minuter av total tystnad fick hon en av sina snilleblixtar. sällsynta men oj så bra. man kan skriva milla suger !!
hahaha.
min tur att studera klistermärkena då. svar på tal ! man kan skriva unge suger också ! eller nej. fan. unge suer kan man skriva. nästan lika bra. då fick unge ytterligare en snilleblixt. det fanns nämligen bara ett a. haha! sa hon. man kan inte skriva cecilia suger heller. det fattas ett a då.

go unge go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0