konsekvens av comviqs fria sms

unge har en tendens att flippa ur när hon skriver sms. observera att jag inte på något sätt är skyldig till detta. ofta händer det här när jag sitter på bussen och hon och anders väntar på mig vid hållplatsen.
det kan börja helt normalt.

u- are you there?
c- nä. svänger in till ö nu. var är ni?
u-me åh. typ vid 55. snart
c- aha. jag är i ö nu.
u- okej. me åh. igen. vi kommer vara där före dig. igen
c- ja. bussjävel
u- camillajävel. vi va ju inte ett dugg sena. jag kunde ha lyssnat klart på hela kevin rudolf let it rock.
c- oj stackars dig
u -jag vet. och nu är vi framme
c- okej. jag är vid bensinstationen
u- tanka
c- tänkatanka
u- tankatänka
u- BUSS! oh my god
u- den körde förbi? :O
c- det var inte min buss
u- aha. BUSS! oh my god

allt detta inom loppet av typ sju minuter.
eller

u- vaaaart är du?
u- viiiiiiiiiiiiiiiiii är framme.
c- okej skynda bussen.
u- jaaaaaaaaaaa skynda bussen skyyyyyyyyyyynda
c- i svängen nu
u- vad braaaaa jag seeeeeer bussen
u- run forest ruuuuuuuun !

alltså. varifrån har hon fått detta ? nej. det ligger inte i släkten. hon är den enda som sms-flippar. iaf i så total flippad utsträckning. dagens ungdomar säger jag bara

Kommentarer
Postat av: unge

i have my fantasy. dagens tråkmånsar säger jag bara. bäääääääääääääbäääbäbääbääbääbäbäbäbäbä.

2009-01-31 @ 20:37:36
URL: http://kungenutank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0