enkel matematik

irriterande röst i mitt huvud - camilla. vad är klockan ?
jag (oförståendes) - 22.59..?
irriterande och överdrivet uppmuntrande röst i mitt huvud - braa camilla ! bra. när ska du gå upp imorgon ?
jag - 04.30
rösten - precis då ja. hur många timmar är det kvar till 04.30 camilla ?
jag - eeh.. räknar på fingrarna eftersom tankeförmågan inte är på topp vid akut och långvarig sömnbrist.
röst (avbryter) - fem. och. en. halv.
camilla (oops) - ja. juste
röst - när tycker du att du borde ha gått och lagt dig ?
camilla - eehm. ett tag sen ?
röst. - ja. ett tag sen. bra camilla. och hur mycket nytta gör det att du kommer på det här i efterhand ?
camilla (uppgivet) - kanske ingen ..

nä juste ! men sluta terrorisera mig då !!! gaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0