sexton timmar

jag somnade klockan fyra igår. klockan var ställd på 17.00. jag vaknade 23.18. jag somnade om.

idag är jag lite piggare. det är bara det att jag har ingen verklighetsförankring. jag är helt snurrig. har försökt testa mig själv så att jag inte håller på att bli dement i förtid. tex vad heter jag ? vad är mammas telefonnummer ? när fyller mats år ?
men dt ger inga utslag. det är inte såna saker jag inte kan. det är mer så att jag är allmänt borta i huvudet.

jag ska snart till vårdcentralen. hoppas jag har halsfluss. då får man penicillin. då blir man frisk fort. annars kanske man kan tigga till sig penicillin ändå ? så man kan vara normal och vid medvetande när man ska tävla på lördag.

Kommentarer
Postat av: unge

dom är inte dåliga. nej. eller vet inte. vi tog dom inte därifrån. vi kom på dom själva. ska göra en film om massa, a du får se den sen. men någonstans har vi fått idén ifrån. det kanske är från boken ?

2009-02-05 @ 11:46:05
Postat av: unge

yeeees. vi startar en klubb. och gör rerklam. tvreklam!



"Har du någonsin funderat på att gå med i en klubb? ..... Sluta fundera. Nu finns den här. Krokiga Lillfinger Klubben. För dig som har ett krokit lillfinger. Ring klubben och anmäl dig idag."

2009-02-05 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0