så det så

jag har inte bloggat på länge. nej, det betyder inte att jag har slutat tänka. det betyder helt enkelt att jag har bestämt mig för att sluta göra saker jag inte har lust med. eller orkar. eller som tar mer än vad dom ger.
hell yeah. jag känner mig som en såndär äcklig självhjälpsbokförfattare. hej hopp ta tag i ditt liv.
men faktiskt. vill jag inte blogga så bloggar jag inte. måste jag stressa ihjäl mig för att hinna träffa en kompis så träffar jag inte kompisen. eller så får kompisen läsa det själv på nåt annat sätt. har jag mycket med juridiken så jobbar jag mindre. punkt.
jag har kommit på att det där uttrycket - den som ger sig in i leken får leken tåla - är bullshit. hallå det är faktiskt min lek. och då är det jag som bestämmer spelreglerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0