en dålig dag - och hur du gör den bra igen

jag har överlevt den här dagen genom att tänka ut elaka saker jag skulle kunna säga till människor jag har mött.
till exempel : men gud vad hon stirrar. fuck you ! vad stirrar du på? du hade inte heller sett så kul ut om du hade vart jag idag.  och sen : om hon säger så här kan jag säga såhär. haha ! då är hon nog inte så kaxig längre.

jag tänker inte ge några konkreta exampel. låt oss bara säga att jag har varit ganska brutal.

saken är den att jag har inte ens haft en särskilt dålig dag. vaknade trött som faan imorse bara. sen gick det dåligt på jobbet bara. sen har jag glömt gökboet hos mats så det gick ännu sämre på jobbet bara. sen fanns det inte ens några spel på min dator så jag hade sjukt tråkigt eftersom jag inte hade gökboet att läsa och systemet buggade hela tiden. bara.
och jag har varit förbannad som få halva dagen.

boxningssäcken väntar hemma. tur det. den ska få, den jäveln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0