bättre sent än aldrig

kortfattad beskrivning. unge. copperhill mountain lodge. åre. en vecka med sin kompis o hennes familj.
unges största nöje : plågo-sms till hennes stackars storasyster.

"camilla det är det finaste hotellet jag har sett jag lovar !"
sen
"HOTELLET HAR EN SKITSTOR POOL :D är du avundsjuk ?"
sen
"hehe det är inte bara pool och bastu. det är spa :D :D"
sen
"hotellfrukost ! våfflor, omelett, melon, alla möjliga goda frukter du kan tänka på, parmaskinka.. :D"
o så skidåkningen då.

men vet du vad unge? man ska inte göra så där mot sin storasyster. det finns något som kallas karma som slår tillbaka mot en när man minst anar det. till exempel när man provar snowboard för första gången och tar emot sig med armen och sagan slutar med gips. nämen ojdå.



den var faktiskt inte bruten. en utgjutning var det. så  jag har lite rätt att tycka att det var kanske lite humor i det hela

Kommentarer
Postat av: unge

hah ! men du ?

jag kan inte diska på tre veckor !!

MOHAHAHAHHA! DITT JOBB! pilutta dig

2009-03-02 @ 08:45:58
URL: http://kungenutank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0