biografen

män som hatar kvinnor med nisse. varför är det mycket läskigare på film än när man läser ? camilla kom ihåg att aldrig gå på bio med någon du inte kan hålla i handen.
den höll på i två och en halv timme. två och en halv ! hallå. det visste ju inte jag. därför visste jag inte heller att det bara var fyra minuter kvar tills sista bussen gick när vi kom ut från bion heller. vi sprang.
det låg en bok i bussen. ibland kan det vara så att det ligger böcker i bussen. men det här var inte vilken bok som helst. det var en bok som det var meningen att man skulle skriva i. så jag skrev. sen somnade jag. det var en trevlig bussresa och jag har boken att tacka. (boken och 365 förstås)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0