beslutsångest. panik. skjut upp det.

ansökan till högskolan. jaja, den duger så. jag vill ändå bara gå mina tre första-val. hoppas att jag kommer in. troligt (?). solistisk orgelspel, annars. det vore väl nåt för mig ? filmvetenskap. bibelvetenskap. tamil. alltså hallå. vad är det ens för språk? swahili skulle väl vara bättre då. eller keltiska språk. hmm. jag hittar liksom fler såna här än utbildningar jag faktiskt vill gå.

eller det är det som är drygt. jag hittar massor med roliga kurser. jaa ! jag vill jättegärna läsa fred och konflikt. biomedicin. psykologi. rehabilitering. konfliktlösning. pedagogik. toxokologi. kriminologi. engelska. men hallåå. (igen). vad blir jag av det här ? kan någon komma på det ? och erbjuda mig ett jobb där jag har användning för alla dom här grejerna och där jag behövs och där jag får sjukt mycket betalt. då ska jag lätt läsa alla dom här kurserna. think people, think !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0