mes

nästan hela mitt liv har jag velat bli veterinär. det började som vilken barndomsdröm som helst, bara det att jag inte riktigt är barndomsdrömtypen och jag gav mig fan på det här tills jag var typ femton o började behöva anstränga mig i skolan. typ.
iaf, idag kom jag fram till att det var grymt tur att mina betyg inte var tillräckligt bra. jag är nämligen helt galet mesig.
jag höll på att kräkas. och svimma. samtidigt. av lite blod. (slem o olja). come on ! trodde jag var tuffare än så men nähä. 


Kommentarer
Postat av: Bea :)

svar : nej inte till alla. men gillar där vid menyn med äpplet sjukt fint faktiskr

2008-11-04 @ 21:52:32
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0