lördagkväll

idag skulle det då vara utgång. jag o mina vänner här i skåneland goes partyparty. bara det att jag var extreemt galet otaggad.
sen så pratade jag o lilla emelie som är hos oss ibland på helgerna o hjälper till.

e - jaha ska ni ut ikväll då ?
c - jaa det ska vi nog ...
e - vad roligt :)
c - mmjo. ska du göra nånting roligt ikväll ?
e - nä, det är ju alla helgona och då brukar vi alltid gå till kyrkogården. min lillebror ligger där så vi ska hälsa på honom.

hemskt. hemskt. hemskt. sorgligt.

jag tror att hon är van för hon liksom bara konstaterade fakta, väntade sig ingen reaktion eller så. men jag är ovan. och fick mycket dåligt samvete för att jag tänkte festa samma kväll som lilla e o hennes familj skulle hälsa på lillebrodern på kyrkogården. does it make me a bad person ? inte samvetet men det andra.

det blev en hemmakväll som hundvakt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0