bläää

jag är sämst på att misslyckas. jag klarar liksom inte att inte klara av saker. typ bollsporter o tv-spel tillexempel. jag är hypertaggad första gången, andra gången är jag revanschsugen, tredje gången är jag förbannad o fjärde gången går jag därifrån. sen går det inte att prata med mig på en timme förrän jag har gråtit lite eller slagits med boxningspåsen.

det är kanske inte min bästa sida men jag har alltid vart så. är jag inte bra på det så tycker jag inte att det är kul.
det lilla problemet just nu är att jag ska lära mig köra bil. eller jag kan faktiskt typ köra bil, det är mest finslipning kvar men jag är dålig och det är tråkigt ! helvetesjävlakörkortsfanskap.

och den här gången kan jag inte bara gå därifrån. fan.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahhahaa åååh känner jag igen!



:D

2008-11-07 @ 20:06:40
URL: http://nataliecarrasco.blogsome.com
Postat av: camilla

haha den dåliga bilkörningen eller det dåliga humöret ?

2008-11-09 @ 20:07:09
URL: http://saganomc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0