åh lyckliga barndom

när jag var typ fem år hörde jag en låt på radion i usa. hade ingen aning om vad låten hette eller vem som sjöng. så jag drog med mig pappa in i en skivaffär o började sjunga. "peaches come from a can, they were put there by a man, in a factory downtown. if i had my little way, i'd eat peaches every day..." med min pipiga, ganska så falska röst.
jag fick faktiskt skivan. totally worth it.

man kan ju tycka att det var tur. att jag sjöng just den låten. jag hade ju kunnat välja typ naked and famous. eller carla the stripper.  "Carla the stripper,straight from L.A. you seem cool for a naked chick in a booth. let's be pals some day"
ha ! det hade vart nåt


(the presidents of the united states of america)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0