10 november del III

jag pratade med min mammi när jag o allan var ute på promenad. då kom det en stor jävla lastbil med ett stort jävla släp o körde något för fort på den lilla 70 vägen där jag o allan gick med tonvis med reflexer. bromsade inte ett jävla dugg o väjde inte en jävla millimeter o allan blev såklart livrädd när det kom en lastbil upp i röven på honom så han drog järnet på asfalten i regnet o vi höll på att dö.
iaf kändes det så. och faktiskt så dog min telefon jag hade ju den i handen när jag pratade med mamma o den gick i två delar. så mamma hörde mig när jag skrek o lastbilen när den vrålade förbi o sen fick hon inte tag på mig så hon blev rädd.
jag är jävligt förbannad på den där idioten.o nu har jag annikas gamla mupptelefon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0