wäääh

sitter här o grinar som ett litet barn som ramlat med cykeln och skrapat upp knäna.
jag bestämde mig egentligen för länge sen. bara att det var liksom inte bestämt bestämt. inte slutgiltigt. men nu tackade jag nej till platsen i young riderlandslaget fälttävlan. inget mera fälttävlan för mig och karin känns det som.
det är ju mitt val. jag bestämde mig faktiskt för att det var såhär jag ville ha det. men det hjälps inte nu. sorgligt är det. hemskt sorgligt.
 (fast jag kan förstås alltid ändra mig. iaf om ridafälttävlanbiten. om jag skulle vilja. men egentligen har jag ju bestämt mig. egentligen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du sluta? :O

2008-12-18 @ 19:14:34
Postat av: camilla

jag ska nog hoppa istället nu. dels känns det lite stort, jag vill ändå rida på landslagsnivå men nu blir det 2*, o sen är det rätt mkt pengar som jag inte har om jag ska satsa..

2008-12-18 @ 19:41:42
Postat av: Helena Barth

Synd att du inte ska rida mer fälttävlan men förstår ditt beslut, har oxå suttit i den sitsen. Tycker Karin är en himla läcker häst! Lycka till med hoppningen istället! :)

2008-12-19 @ 17:27:40
Postat av: camilla

hon är världens finaste !! tack så mycket :)

2008-12-19 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0