vilket band spelar i globen den 28e januari ?!

kan inte riktigt tro att jag inte har skrivit om det här innan. jag skulle ju ge mats biljetter till oasis konserten i julklapp. han skulle få två och jag skulle få en var tanken. hehe. men nej. han skulle gå med mor sin.
jaha det sög.
men jag var där på julaftons morgon. mats mamma skulle jobba på kvällen så alla julklappar till/från henne öppnades i denna stund. vet ni vad han fick ? två biljetter till oasis-konserten. vet ni vad jag fick då ? en biljett till oasiskonserten.
                                                  
lycka.lycka. LYCKA. lycka. lycka


Kommentarer
Postat av: Linn

haha nice :D

2008-12-27 @ 21:12:52
URL: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0