vi har klurat på det länge, tomten och jag

anders och unge är helt wii-ifierade. alltså okej jag kan fatta guitar hero det är ruligt. micket ruligt. men heey control it people ! idag var dom på rean o shoppade loss, och det enda, det enda anders köpte var en till kontroll så dom kan spela tennis tillsammans/mot varandra. det har dom nu gjort i cirka tre timmar non stop.
jag var engagerad åskådare ett tag nu. hahahaha. dom spelade en match ganska länge, varje gång det vart matchboll så fick det andra laget poäng. drygt. till slut vann dom iaf. jag gjorde typ värsta segergesten o tjoade lite (jag menar hallå jag hejade faktiskt ) men vet ni vad dom gjorde ? nä. ingenting. så jag skällde lite på dom. o nu kommer det bästa. båda två tog samtidigt, utan att kolla på varandra och fortfarande helt uttryckslösa, upp högerhänderna med kontrollen o skakade på den så gubbarna på skärmen hoppade runt. hahahahaha. jag höll på att dö av skratt

Kommentarer
Postat av: Linn

mam o pap köpte wii-fit till familjen i julklapp. du ska se hur man ser ut när man försöker rocka utan rockringar. där kan man snacka om skrattattack

2008-12-28 @ 00:53:23
URL: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0