`sovmorgon`

när klockan ringde imorse var jag faktiskt pigg. brukar annars alltid trycka på snooze första gången det ringer o sen somna om i nio minuter, tända lampan o trycka på snooze andra gången det ringer o sen somna om i nio minuter, och tredje gången ligga o dra mig i ungefär fyra minuter innan jag kommer på hur mycket klockan är o får panik.
men inte idag inte. det var nästannästan så att jag hade kunnat gå upp direkt ! nästan.
men sen så kom camillalilla på en sak. varför gå upp när man kan ligga kvar? så jag tryckte på snooze idag igen. bara för att liksom. trodde jag. o sen somnade jag om.
vaknade 42 minuter senare med en svag känsla av att nåt var fel. detta något kan ha varit att det var 8 minuter kvar tills jag skulle börja jobba. hmm. oops. det var visst inte snoozeknappen

Kommentarer
Postat av: Linn

hihi jag vaknade inte ens av min väckarklocka imorse. märkte ite att den ringde.

det är också bra ;D

2008-12-05 @ 01:03:06
URL: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0