småsyskon alltså

åååh dumma unge ! igår smsade hon o sa att hon satt o slog in alla paket så jag behövde komma på rim. panikpanik var det. (tyvärr kunde hon inte tänka själv just för stunden) som tur är så älskar jag att rimma o hade ju redan funderat lite kanske. skickade tillbaka iaf tre stycken braa o fina o rediga rim! tacktack fick jag som svar o då kan man ju anta att hon kanske skriver upp rimmen på etiketterna eller så eftersom det var sån panik ? eller iaf sparar smsen? men nej. fick ett nytt sms nyss : "kan du skicka rimmen igen :) ?" neeeej !!! det kan jag inte för jag raderar alltid alla skickade det gör alla människor man kan radera alla skickade för dom är ju alltså skickade o då behöver man inte spara dom men däremmot om man får sms som man vet är viktiga raderar man dom då nej man sparar dom för  dom var ju viktiga ! gaaaah

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hihi, Jag vill hålla på med grafisk design när jag blir stor! Eller bli en art director eller bli fotograf. Men först ekonomi så jag har en bra bas att stå på! :)



Ja han har blivit så stor min lille bubbe!!! :D



Nu ska jag börja på en layout till en kompis blåg! puss!!!!

2008-12-20 @ 21:06:59
URL: http://mylirolponi.blogsome.com
Postat av: unge

man raderar ju inte skickade. dumbo.

2008-12-20 @ 22:18:53
Postat av: unge

man är typ en kanin, eller nått. tryck pålänken ist :) och ´man kommer ju iaf ihåg rimmet!

2008-12-21 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0