satkärring till mamma

inte min mamma alltså. min mamma är världens bästa mamma. men när jag satt här på flygplatsen så kom det en kvinna med en tant i en rullstol. det visade sig senare att den här tanten var hennes mamma.
fy farao vilken ** subba måste jag säga. jag blir galen. snart kommer jag säga nåt förbannat elakt till den där stackars handikappade satkärringen till mamma.
hon har gnällt på precis allt. ena sekunden har hon ont i ryggen. andra sekunden i magen. tredje vill hon inte längre sitta i rullstolen. sen vill hon åka runt i rullstolen. men hon kan ju inte åka runt i rullstolen själv !! (jo det kan hon. men bara när det passar.) hallå nu får du faktiskt lov att hjälpa mig lite här va. dottern skulle hämta vatten till henne. jag tog tid. 67 sekunder tog det. 67 sekunder och tantfan hann säga 'nä nu orkar jag inte mer', 'nä nu får det vara nog' 'måste hon vara borta så länge' 'åh stackars mig' minst 100 gånger.
nämen nu vet du vad. det är ju säkert fleera timmar kvar tills planet ska gå. o vad ska tanten göra till dess undrar hon? ska hon sitta här i rullstolen? det är inte ens nån som kör runt med henne och vattnet var minsann ljummet.
och herregud. nu ska dottern gå på toa.hur fan ska det här gå? hon har redan börjat muttra och dottern har inte ens börjat röra på sig än.  jag klarar det inte längre!! det är antingen jag eller tanten.

mamma. bli inte så. och om du blir så, please kill yourself ?

Kommentarer
Postat av: unge

mamma kommer aldrig bli sån. mamma är bäst.

2008-12-23 @ 18:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0