på radion häromdagen

dom berättade att 20 % av svenskarna inte har ett fullgott luktsinne. hmm. kan detta möjligtvis gälla mig ?

annika- det luktar bajs i bilen ! *censur**censur**censur*
camilla- eeh, jaa ..?
annika(kollar sina skor)- jag har inte trampat i hundbajs.
camilla(kollar sina skor)- oj. det har jag. hehe.

kajsa(när jag lagar mat)- vad är det som luktar squash ?
camilla- det luktar inte squash.
kajsa- jo. det luktar squash.
camilla- jaha. okej.

unge- luktar min parfym gott?
camilla(förvånat)- har du parfym på dig ?
unge(lite frustrerad)- ååh ! jaa.

mats- blä. du luktar häst o svett o äckel. (mm. tack by the way)
camilla- nä det gör jag inte.
unge- jo det gör du.
mats- gå o duscha.
camilla- men.. jaha. hejdå. (stampar iväg)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jo det är ju sant. Skriver man endast för sin egen skull och inte bryr sig om sina läsare så kan man skita i vilket :)

2008-12-19 @ 23:08:55
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Kalle

haha



jag har sjukt bra luktsinne

men desto sämre seende

man har ju bättre av nåt, sämre av nåt annat..

2008-12-20 @ 19:03:49
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0