jag vill också kunna sjunga

såg ni leona lewis på idol ? jävlar. det är liksom live. o hon låter som jag vet inte vad. bra.

när jag var liten trodde jag faktiskt att jag var bra på att sjunga. det var väl mamma som hade tutat i mig det antar jag. så jag gick runt där o plågade alla med mitt muspip i tid och otid. mest otid faktiskt.
till saken hör att min farbror är musiker. o hans dåvarande flickvän också. så när jag var typ tio-tolv år så lyckades jag tjata mig till att  hon skulle spela in när jag sjöng. det gjorde hon. och äntligen, äntligen ! kom jag till insikt

Kommentarer
Postat av: unge

Hahahaha! Vadå förr? Jag hör dig sjunga nu med..

2008-12-07 @ 21:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0