help me people

jag har faktiskt handlat nästan alla julklappar nu. unge skulle fixa två o sen är det klart. förutom en. den svåraste av dom svåra. till mats !

c-vad önskar du dig i julklapp?
m-erm vet inte. hitta på nåt. (varje varje gång!!! alltid. födelsedag, jul, 'hitta på nåt.' eh nej)
c-men kom igeeeen nånting kan du ju önska dig.
m-hmm. nä.
c(suckar kanske lite överdrivet högt)-okeej. kläder ?
m-nää. trååkigt.
c(jag hade sett en jättefin)- en väska?!
m-men hallå du om nån borde veta att jag inte är gay.
c-åå ge dig. det är fint.
m-inte en väska.
c-okej. erm ett spel? (typ guitar hero moost boring ever jag vill inte ge bort det. alltså spelet är kul men det är inte en så personlig julklapp. alltså tråkigt)
m-njaae inget jag önskar nig direkt
c(börjar ge upp)-men jag kan ju inte ge dig en klocka igen.
m-nä.
c-en bok?
m-hahahahaha. nej.
c(lite smått irriterad)-åååååh! hejdå

nu kanske jag har kommit på nåt riktigt bra dock. hoppashoppas det funkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0