gott och blandat

jag kanske tappade henne när hon var liten ? hmm. men vad gör man inte för att få sig ett gott skratt en måndagskväll som denna. syskonkärlek.

jag rensade mitt rum. aah. bra gjort camilla. när jag sen skulle bära ner en låda till källaren kände jag mig som johan glans i hjälp! ni vet när han ska försöka ta självmord. hela tiden. o så ska han dränka sig men han kan inte. så han sätter fast vikter på huvudet. o kommer ingenstans. haha. eller överallt dit han inte vill. så var jag. men det gick bra. jag tog inte livet av mig. jag skrattade. bättre det tyckte jag.
ska dessutom fira nyår med matildavilda ! det var ett tag sen vi satt med våra föräldrar o småsyskon i radhuset varje nyår varje år varje nytt år. men nu ska det bli igen. inte likadant perhaps. men micket bra. så man blir gla'.

Tonight I'm gonna have myself a real good time
I feel alive and the world is turning inside out yeah!
And floating around in ecstasy
So don't stop me now don't stop me
cause I'm having a good time having a good time

I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
I'm a racing car passing by like lady godiva
I'm gonna go go go
There's no stopping me

I'm burning through the sky yeah!
Two hundred degrees
That's why they call me mister fahrenheit
I'm travelling at the speed of light
I wanna make a supersonic man out of you


don' stop me now-queen
såklart. partylåt a la mattan o cammen. numero uno. hey ho lets go !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0