fina julstämning nästan förstörd. save me

nej nu är för varmt också. och ont har hon i både magen och ryggen. o inte kan hon åka med sin egna rullstol på planet den ska ju åka i bagageutrymmet, hon måste låna en rullstol! oh my god. och vet ni vad? det är säkert femtio meter från hennes sittplats till planet. måste jag då gå så långt? nej käringjävel sitt i din rullstol så kör nån dig ! hjälp mig hjälp mig jag fryser nu. fråga dom då om rullstolen. nej jag behöver inte fråga än det är en timme kvar till planet går och dom vet ju om det. är det en timme kvar ?! det klarar jag inte. jag har så ont så ont. det är så varmt så kallt. dö tant dö.

bloggen är just nu utlopp för mina aggressioner.

Kommentarer
Postat av: unge

haha a sorry i should put the blame on ... MAMMA OCH PAPPA!!

2008-12-23 @ 18:34:56
Postat av: ungpung

hallå, byta plats är bara en idé?

2008-12-23 @ 18:39:19
Postat av: tusensanningar

Shit, stackars dig:P Blogga ut med aggressionerna bara!

2008-12-23 @ 19:24:26
URL: http://tusensanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0