en dag två dag tre dag fyr dag ?

det är julafton om fyra dagar !!!! detta får mig osökt att tänka på en diskussion vi hade i klassen i femman.
alltså. nu säger jag att det är julafton om fyra dagar. men om fyra dagar (dygn) exakt så är det julaftons kväll. och egentligen så är det julafton om tre dagar och fem timmar. men ändå så är det julafton om fyra dagar. (?) det är micket mycket konstigt tycker jag. jag tyckte att det var ännu konstigare när jag gick i femman. tur att man blir så klok när man blir vuxen.


Kommentarer
Postat av: Korven

det var ju sommar nyss, nu står julen inför dörren. Herregud. Och femman känns inte heller så länge sen om jag tänker efter :)

2008-12-20 @ 20:53:46
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Korven

då måste jag ju fråga hur gammal du är, det kanske ligger mig närmre än dig? :)



Ja men jag kommer ju inte ens in på discon. FY ;)

2008-12-20 @ 23:08:13
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0