bajsigaste bajsdagen på länge

japp det var min måndag det.
som om det inte räcker med att det faktiskt suger att börja jobba igen efter att man har vart ledig i två hela dagar (vilket sällan händer här) så ringde richard imorse o berättade att han var sjuk. på annikas enda lediga dag. vilket betyder att jag blev ensam med sisådär 40 hästar. bajs var ordet ja.
annika är ju iofs världens snällaste o hjälpte mig med ett stall. förbannade som få var vi.
försökte köra lite affirmation a la ankie o intala mig att den här dagen blir inte sämre än vad du gör den till camilla, tänk vad du kommer ångra dig när du blir gammal över alla dagar du bara gick omkring o tjurade, hallå dom spelar faktiskt en bra låt på radio, nämen titta du har två ben o tio fingrar, typ allt positivt jag kunde komma på.
men nej. jag gav upp. om början var dålig så blev det ju inte bättre sen. 1 december 2008 är och förblir en skitdag


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad bajs skit alltså!

2008-12-03 @ 02:56:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0